lördag 10 maj 2008

Blogg & läx-dag

Har kämpat jättemycket med några böcker som måste bli klara innan sommarlovet.
Egentligen behöver jag inte kämpa så hårt, för jag har god tid på mig, men nu ska vi till USA om två veckor och då vill jag vara klar.

Hela familjen utom jag är och kollar på Edvin som spelar fotboll, men jag måste komma ifatt med bloggandet efter att ha haft besök.
Nu har jag iallafall läst klart moster Åsas blogg. Den är jätterolig att läsa!

Jag får väl läsa klart de andra bloggarna som väntar och sedan göra klart mina läxor.

Om jag orkar ... :)

2 kommentarer:

ÅSA sa...

Spännande med USA, får göra en liten shoppingbeställning hos mamma! Gissar att ni har fullt upp med andra saker att göra. Snart kommer vi Klara !

Klara sa...

Ja, det ser jag fram emot! (att ni ska komma alltså)