tisdag 13 januari 2009

Morgon promenad


6 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt! :) Har du fått julklappen ;)



// LOvisa

ÅSA sa...

uj, uj uj...jag vet att mamma säger att jag låter som en gammal tant...men oj..du har ju blivit stora damen!!! :D

Klara sa...

Lovisa.
Ja! Tack så mycket!!! Den kom faktiskt precis exakt idag! För någon timme sedan bara. Jag har inte hunnit tacka dig än, för jag kom precis hem från en sprut-tagning ... :) :S

ÅSA.
Ja, man växer ju så mycket i min ålder ... :) Hihi!

Anonym sa...

Jag fick en buildabear i julklapp! Hon är supersöt
!!!!!!!!
Klara, jag tänkte skicka dig, Hugo och Edvin, men hann inte och nu är det för sent!
Gott nytt år! Haha!
Var det kallt att gå ut med torkad vindruva? Haha! Jag skojar bara!Jag menar Russin!

KRAM JULIA

PS Tycker du om din nya president?.DS

Klara sa...

Haha! Ja, det kan man ju oxå kalla henne! ;)

Ja, jag är jätteglad att det blev Obama! Idag- efter tvp dagar stängde han ner ett fängelse som alla har velat i flera år! ;)

Anonym sa...

Bra!

Kram Julia