måndag 9 mars 2009

Guess

Igår var mamma och jag och shoppade i
King of Prussia.

Jag hade bestämt mig för att köpa ett par
solglasögon.

Vi gick och strosade, och sedan kom vi till Macys.

Troligen en av de mest framgångsrika företagen
här i USA.

Vi gick runt och tittade på handväskor - och så fick
jag syn på de - solglasögonen.

Märkes-solglasögonen.

Jag tittade på; DKNY, Fossil, A.S.B och Guess.

Jag tyckte att de lite rundare glasögonen var supersnygga,
men jag kunde bara inte lämna de glasögonen som jag köpte.

För jag blev kär i kanten på de ...

Så det fick bli de här Guess sol brillorna för $60.




5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow - vilken cooling!

Klara sa...

Hihi! Sista bilden glömde jag visst att le på ... Oooops!

anna of sweden sa...

Sååå fina!

ÅSA sa...

Grymma!!! Jag vill oxå ha...Kanske kan beställa ett par RIKTIGA till sommaren så jag blir lika cool som du :)

aaagnesh sa...

snygga :D