lördag 21 mars 2009

Livet som stjärna ...

... nej, jag skojade bara.

Men nu ska ni få höra vad
som har hänt mig idag!

I morse så fick jag ett pass av min
Homeroom lärare.

Det var till en counseler.
(rådgivare)

Jag blev jätte nervös, för jag tycker att
det är nervöst med bara ett utvecklings-samtal.

Så när jag kom dit så märkte jag med glädje att
öven tvillingen skulle dit!

Lite bättre till mods satte vi oss hos counselern.

- Ja, nu kommer jag med nyheter som troligen
kommer att göra er dag lite bättre!

Nu blev jag ännu bättre till mods!

-You have been nominated to be Student of the Month.

Student of the Month!

Haha!

Finns det bättre sätt att starta helgen på??

6 kommentarer:

Kari sa...

Gratulerer! :-)

ÅSA sa...

Klara...jag är förstummad...WOW!!! Hälsa Hugo och Gratta från moster! Wooooow.....

Tyra sa...

Coolt!!

Klara sa...

Kari.
Tack!

ÅSA.
Det ska jag göra!

tyramyra.
:)

Anonym sa...

Grattis Klara!!!!!!!!
Vi ses om några veckor!!!!!

Maja sa...

Grattis,, graiits!! Gud va coolt! :D:D