måndag 15 juni 2009

Uppdatering

Jag har en MacBook.

Ifall någonting kan uppdateras så säger
datorn till.

Nu kunde jag uppdatera safari (internet).

Jag tryckte på "uppdatera", och startade om datorn.

När jag sedan öppnade safari (internet) igen,
så hade jag helt plötsligt den coolaste startsidan
i världen!

Direkt kommer det upp cirka 12 små fyrkanter
som är bilder på startsidorna på de websidorna som
jag har varit inne mest på.

Tja, de flesta var bloggar. :)

Men det är jättecoolt!

P.S. Jag lägger in bilder på mitt nyklippta hår imorgon!

7 kommentarer:

Jewnn sa...

Ohh , coolt !
Så har jag också ;D

LOvisa sa...

Ahh , coolt ;D Jag har också det ;D Häftigt :D

Klara sa...

Jewnn
Jaha, kul! ;)

LOvisa.
Har du en Mac? Kul! :)

Tyra sa...

Mac är bäst tycker jag!

Klara sa...

tyramyra.
Tycker jag också! :D

lovvan ,, right here <3 sa...

Nej , jag har ingen Mac men jag har så på startsidan :)

Klara sa...

Jaha! :D