fredag 17 juli 2009

Pappa

Nu har pappa äntligen kommit hem efter
tre veckor i Amerikat.

Som jag har saknat honom!

Han hade släpat med sig en gitarr som han
skulle sälja, och en dubbel badring som vi
ska ha åkandes efter vår motorbåt.

(Som han ska åka och hämta i Göteborg imorgon).

Och dessutom är det mammas och pappas
bröllopsdag idag.

De har varit gifta i 16 år nu.

Så då fick de en "godiskaktus" av mig.

Som är gjord av en gurka, tandpetare och godis!

Nu ska vi snart äta middag.

För att fira att pappa har kommit hem (och deras
bröllopsdag) så ska vi äta varmrökt lax, mormor och
morfars egenodlade potatisar och romsås.

Smaskigt värre!

2 kommentarer:

Julia sa...

Grattis i efterskott till Anna och Kristoffer!!! Dessutom vet jag var du fick reda på det med godiskaktusar...
Bolibompa, va :D !

Kramar Julia

Klara sa...

Ja, jag såg det när jag var liten, och sedan dess har jag gjort en sådan till dem på deras bröllopsdagar! ;)
Kram!