torsdag 10 september 2009

guy-magnet??

Igår frågade en kille mig;

"Do you like Cole?" (menat som "är du kär i honom")

"Ehh, no ...." svarade jag.

"He's desperate." lade han snabbt till.

Jag log och gick iväg.

Idag kom det fram en annan kille till mig och sa;

"Heyy! Klara, right? I'm Harper. I think you are in
my FCS class."

Vi pratade lite, men han pratade så snabbt
att jag hörde nästan inte vad han sa.

Till slut gick han.

Men sneglade på mig och lade till;

"Well, I'll talk with you tomorrow"

Andra killar säger ofta "Heyy!" till mig.

Hrm ... jag är inte så van vid att killar
som jag inte känner pratar med mig ...

Men trevligt är det ju! ;D

6 kommentarer:

Mamma J sa...

Det är ju inte för inte som din mamma kallar dig för "Söta K" i sin blogg, vet du! :-)

Klara sa...

Haha, nej det är det ju inte! ;)

anna of sweden sa...

Uj, uj, uj. Du kommer att vara bizzi i år.
Och då tänker jag inte på läxorna. :)

Anonym sa...

Vad spännande Klara!
Fortsättning följer väl?
Kram
M

Anonym sa...

Det var ju det jag sa Klara! De e du som e killmagneten!! :D:D<333 miss u!<3

ÅSA sa...

Fniss...se nu till att inte gå och bli förälskad så du inte vill komma hem till Swiden sen...Då får Harper eller vem det nu i så fall blir följa med till Swiden :)