lördag 5 september 2009

Helgdag

Idag har det varit en pojk-minus-tvillingen-
plus-Klara-dag.

Ja alltså, det har bara varit jag,
storebrorsan och pappa hemma.

Och lilla Russin såklart.

Först åkte vi till IKEA och bytte mammas och pappas
sängbotten som hade gått sönder.

Där köpte vi även en 6-pack med stora kanelbullar.

Som är dränkta i glasyr.

Jättegoda.

När vi kom hem så skulle jag ha gått till Savannah,
men hon skjöt upp det ända tills vi inte kunde vara
med varandra längre.

Sedan åkte jag med pappa och handlade mat.

Och nu sitter jag här och bloggar.

Ha en jättemysig lördagskväll!

Gammal Bild.

3 kommentarer:

Tilda sa...

svar: Jag har redigerat i photoshop. Innan var det lite mer gråa toner, och bilden såg ganska tråkig ut. :)

Jennan sa...

Snygg bild!

Klara sa...

Tilda.
Okej, den var väldigt fin!!! :D


Jennan.
Haha, tack!