lördag 2 januari 2010

hemma igen

Då har man kommit tillbaka till
Philly igen.

Det är skönt tycker jag.

Borta bra, men hemma bäst

Eller vad säger ni?

Hade ni en trevlig nyårsafton,
föresten?

Det var jättecoolt att fira det på
Miami Beach.

ENORMA raketer i alla möjliga
olika färger.

Det skakade i marken när det small.

Så då var det 2010 nu.

Då är det första gången (när jag kunde
skriva) som jag inte börjar att skriva
förkortningen på året med en nolla.

03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10

Som pricken över i:et har jag fått
en ganska kraftig förkylning nu.

Har varit lite småförkyld hela veckan,
men idag bröt den ut.

Nu längtar jag bara till imorgon när
vi ska hämta tillbaka Russin från
hundpensionatet.

Saknar henne.

Men ha nu en riktigt bra kväll.

Jag laddar upp bilderna imorgon, för jag är
för trött för att leta efter sladden som är i någon
av resväskorna.

1 kommentar:

ÅSA sa...

Låter som att ni haft det underbart i Miami, ser fram emot bilderna! kram