söndag 3 januari 2010

shoppat med mamma

Mamma skulle åka till King of Prussia för att
köpa en Fossil börs.

En sådan som jag fick på julafton, ni vet.

Jag följde med henne.

Men på vägen gick vi in i PINK, ungdomsavdelningen
i Victoria's Secret.

Där köpte jag mycket ...

Sedan gick vi in på Macy's och tittade på
Fossilavdelningen, och mamma hittade
en börs, fast den var röd och så stod det
"Peace" på den.

Jag hittade också något bra.

En ny plånbok.

En svart Fossil.

Den hade kostat $40, och så var det 25% rea.

Och så hade mamma ett Macy's kort, så vi
fick ytterligare 15%.

Så till slut kostade den bara $25:50!




4 kommentarer:

ÅSA sa...

Åh vad jag blir avis...Kanske kan shoppa med er nästa nyår :) Kram!

Klara sa...

Haha :) Ja, det hoppas jag verkligen att ni kan! :)
Kramar!!

Julia sa...

Wow! Vad snygga saker!!

Kram Julia

PS. Har du något tips på bra klädaffärer i Florida :)

Klara sa...

Tack! Vart ska ni någonstans i Florida? Nja, där vi var, i Miami Beach, där var nästan allt jättedyrt ...
Kramar!