söndag 10 januari 2010

shoppat med mamma







I torsdags var jag hemma från skolan.

Hade ont i magen.

Fast framåt dagen blev det bättre,
så jag och mamma åkte iväg för att köpa
nya lådor att förvara julsakerna i.

Och så kom vi på att jag behövde snöskor.

Så vi åkte till outletten.

Och där köpte jag två t-shirts, ett par
mysbyxor, en utanpåtröja, ett nytt
fransk manikyr-set, ett glittrigt nagelack
att designa naglarna med och en
skruvlocktång.

Och så köpte vi ju de där snöskorna.

Hrm ... det blev ju lite mer än planerat ...

2 kommentarer:

ÅSA sa...

Åh, det är det man ska göra för att bli frisk...bokar flygbiljett omedelbums! :) Kul med gitarr..då kan du spela för oss i sommar! Kram

Klara sa...

Ja, visst är det! Jag kände mig frisk som en nötkärna efteråt! ;)
Jag ser fram emot gitarren. Ja det ska jag göra! :)
Kramar