torsdag 25 februari 2010

vinn armband från forever 21!



Regler
- Du ska gissa hur många godisar det finns i skålen.

- Den som är närmast det rätta svaret vinner.

- Ifall du vill ha dubbel chans att vinna kan du skriva ett inlägg om tävlingen på din blogg och länka till mig. Du får då gissa två gånger.

- Ifall du väljer att vara med i tävlingen får du skriva ditt svar som en kommentar, och ifall du länkar till mig så får du berätta det också.

- Ifall två stycken skriver samma svar (vinst svaret) så lottar jag.

Jag publicerar inte kommentarerna förrän tävlingen är slut, den 5 mars.

Hur många finns det!?

Lycka till!

35 kommentarer:

Madeleine sa...

Vart i USA bor du? :)

Klara sa...

I Philadelphia

Vera sa...

Jag tror det är 49 stycken godisar!
Ska nu omedelbart länka till dig och tävlingen :)

Victoria sa...

63!

PUSS&KRAM
XOXOXO

jonna sa...

Jag gissar på 46 stycken ;)

Vera sa...

Ojdå, då fick man gissa två gånger!
Men jag gissar då också på 57 :)

Jennan sa...

Jag är med! Jag har redan länkat i min blogg. Här kommer gissningarna:
35 och 40.

Jessica sa...

Jag gissar på 53 st =)

Blondie ;) sa...

47 st ;)

Josephine sa...

Jag tror att det är 38 stycken!

GIF sa...

hmmmm,
Jag vill Ju också ha en chans att vinna ett fint armband, så jag får väl dra till med något... Kanske """""56""""" Hoppas att jag vinner :)

//Hugo

Linnéa sa...

Ok mina svar är 46 och 37 det finns ett inlägg på min blogg om tävlingen
P.S Armbandet var shiiiiit snyggt
min blog: www.tjabanono.blogspot.com

Linnéa sa...

Vad festligt du skrev väll att tävlingen var slut den 5 mars. Det är min födelse dag på fredag jag längtar så till min födelsedag!!

alicia sa...

68 st ? :P

Felicia sa...

20 godisar i godis skålen =)

Camilla Alvén sa...

Hej Klara!
Jag hittade hit via din mammas blogg och jag vill så klart vinna armbandet, om jag vinner det får mina döttrar (13 och 15 år) lotta om vem som får det.
Jag gissar på 57 stycken
Ha det bra
Camilla

waldiiiin sa...

65 gissar jag på :)

Anonym sa...

Jag tror det är 56 i skålen. =)

Anna @ Amerikana sa...

42 stycken m&ms tror jag!

Kajsa sa...

Jag gissar på 54 godisar!

Kajsa Engdahl
Södra Gröngatan 38 A
83135 Östersund

Helena sa...

Hej Klara!

Jag tror att det är 48 st M&M kulor i skålen.

Jag ska länka till din trevliga blogg i min blogg.
//Helena i Boston.

Sara sa...

Euh... 40?

Gissar Sara på Korsika som hittade hit via Anna of Sweden!

tuba sa...

jag tror det är ca 25 stycken! :D

Unknown sa...

Jag gissar på 47 st. Såg gott ut det där :P

Unknown sa...

Jag gissar på 47 st. Såg gott ut det där :P

Louise sa...

Hej Klara!

Jag chansar på att det finns 57 godisar i skålen :)

Olof, Julias bror :) sa...

35

Olof Coolof sa...

bra med tävlingar kan du göra mer

Olof Coolof sa...

bra med tävlingar kan du göra mer

Olof Coolof sa...

bra med tävlingar kan du göra mer

Anonym sa...

Hmmm måste nog säga att det är 63 godisar i skålen!
Kul tävling!
mvh Helle (hittade tävlingen genom din mors blogg)

Charlene sa...

Jag gissar 49!

Julia :) sa...

76 kanske ;)

Alicia Siverman sa...

jag vill gissa på att det finn 56 godisar i skålen! =) KRAM

Klara sa...

bettankax
44

Julia.
48

Lovisa.
37 och 57

Jag råkade ta bort de här kommentarerna