söndag 21 mars 2010

hemma igen!

Ni har jag varit och sjungit på matchen.

Fy fasen vad jag var nervös.

Och förväntansfull.

När vi stod där mitt på planen och väntade
på att sjunga dunkade mitt hjärta rejält.

Men fy fasen vad häftigt det var.

Att sjunga på en NBA match.

Publiken, spelarna och personalen stod
med hattarna på deras hjärtan.

Det var mörkt i rummet med en strålkastare på oss.

Det var nog en av de häftigaste sakerna jag har gjort.

Ja, det var riktigt coolt.

Jag menar, tänk att jag kommer från Sverige,
och får vara med om något så här coolt.

Bilder och eventuellt video kommer förmodligen imorgon.

3 kommentarer:

Lovisa sa...

Wow grattis!! sv: Ja, jag älskar också jordgubbar! :D

Julia sa...

Grattis! :)
Jag längtar till videon och fotona!!! :)

Klara sa...

Tack så mycket! Jordgubbar är smaskens! :P

Julia.
Tack så mycket! De kommer idag! :)