lördag 25 september 2010

dance it!

Igår var jag och några kompisar och dansade.

Det är ungefär som ett disco, som hålls
varannan fredag.

Så efter skolan följde Savannah med mig
hem, för hon ville att jag skulle måla hennes
naglar.

Efter hennes naglar var klara så gick vi
och gjorde oss i ordning.

Jag hade på mig jeans shorts, en blå tröja,
vita converse och blått nagellack.

Jag hade även lockat håret.

När vi väl kom dit så behövde man visa
sitt ID kort som alla elever i skolan har.

Inne i lokalen fanns det en DJ, massa
folk, och ett litet ställe som man kunde
köpa dricka på.

Och oj vad alla svettades!

Men kul var det!

6 kommentarer:

Tyra sa...

Vad roligt! :D

Klara sa...

Ja :D
Kramar <3

clara sa...

haha älskar din header!

Klara sa...

Tack så mycket! :)

ÅSA sa...

Låter kul!!! Var inte syskonen med???

Klara sa...

Det var kul ;D Nej, de var inte med. Jag tror inte att de tycker att det är kul att dansa .. :)