tisdag 22 februari 2011

gårdagens shopping

Nike skor:
Converse skor mina gamla är för små:
Och en Juicy Couture väska!



Jag har länge velat ha en sådan här väska, men de är jättedyra.

Igår gick vi in i butiken, det gör jag alltid när vi är på outleten.

Och så hittade vi den här väskan, som har kostat $228,
men kostade nu bara $60!!

Det är inte exakt en sådan jag ville ha från början,
men den jag ville ha kostade $160 på rean.

Jag är så himla glad för att jag köpte den här, den är så fin!

6 kommentarer:

anna of sweden sa...

Superfin är den!

bettankax sa...

Lyckad shoppingtur. Finfina saker!!:)

bettankax sa...

Jo men det händer ibland att jag lägger present i påse. Bl a har Åhlens jättefina presentpåsar.

Klara sa...

Mamma.
Ja, det är den ;)

bettankax.
Ja, det blev verkligen en lyckad shoppingtur! :D

Anonym sa...

Tuffa skor och jättefin väska till en tuff och duktig tjej!

Kram
MoM

Klara sa...

Tack! :D