onsdag 30 mars 2011

komplimanger

Det här fick jag av en tjej, som jag inte pratar så mycket med, på facebook.

Något annat jag blir glad för är när jag får snälla
komplimanger från någon.

I det här fallet av någon som jag inte pratar så mycket
med.

Här i USA är folk väldigt duktiga på att ge komplimanger.

Det spelar ingen roll om man känner personen eller inte.

Det kommer ofta fram någon som man inte känner
och ger en komplimang.

Det tycker jag är väldigt trevligt.

Och jag tycker att svenskar är för dåliga på det.

4 kommentarer:

anna of sweden sa...

Så gulligt av henne. Komplimanger är trevligt. Precis som fina kommentarer på bloggen! Då blir man glad. ♡

Klara sa...

Ja, sådant blir man glad av! :)

bettankax sa...

Så roligt!! Jag förstår du blir glad. Jag håller med dig, man ska vara generös med komplimanger. Ärliga såklart. Som t ex när jag säger att jag gillar din blogg jättemycket. Men det tror jag du vet;):)

Klara sa...

Du är så snäll :)