måndag 25 april 2011

challenge!

Varför började du blogga? Jag började blogga för att min mamma började blogga.
Vem är din blogginspiration? Jag har inte precis någon blogginspiration, men jag tycker att den här och den här är väldigt fina bloggar.
Hur länge tänker du blogga? Jag vet inte riktigt, så länge jag tycker att det är roligt, jag tror att jag kommer jättelänge till.
Vad bloggar du om? Lite allt möjligt, min vardag och foto.

Var hittar du inspiration till mode? Överallt!
Vem är din modeförebild? Vet inte riktigt, jag har ingen.
Vad finns högst upp på din modeönskelista just nu? Jag vill köpa fler converse innan vi flyttar, och kanske ett par pilot RayBans?
Vad tror du på i sommar? Blommigt mönster, och midjehöga shorts!

Ifall du också vill göra den här utmaningen,
så får du gärna skriva en kommentar, så att
jag kan kolla på din blogg och vad du har svarat.

2 kommentarer:

Jennan sa...

Jag har gjort utmaningen:D

emelie sa...

jag antar utmaningen! :) så hoppas jag att du fortsätter blogga när ni flyttar till sverige! :)