söndag 9 oktober 2011

tidningsnaglar & bio


Idag åkte mamma och jag och tittade på bio.

Vi såg en film som heter Midnight in Paris.

Den var annorlunda, men bra.

Jag älskar att göra saker på tumanhand med mamma.

Idag har jag även pysslat med mina naglar.

Det är så otroligt kul när jag har så mycket inspiration och
idéer som vill ut.

Nu ska jag skicka lite mejl och fråga om praoplatser.

Jag hade egentligen tänkt praoa hos en fotograf,
men det gick tyvärr inte.

Ni får ha några jättebra sista timmar på helgen!

8 kommentarer:

anna of sweden sa...

Och jag tycker att det är mysigt att vara på tumanhand med dig! ♡

Västmanländskan sa...

Vad är du intresserad av?

Monica sa...

Vilka häftiga naglar, jättesnyggt:-) och lycka till med pryo, själv var jag "fröken" 14 år och riktiga fröken blev sjuk så jag hade klassen ensam i en vecka:-), det gick hur bra som helst men 7-åringar var snällare på den tiden kanske, lärorikt i alla fall, en andra plats var i klädbutik, var jättekul och där fick jag en fin blommig skjorta när jag slutade, en sån som alla ville ha:-). Bara roliga minnen som jag kom på nu.

bettankax sa...

Fräcka naglar! Snyggt foto:)
Jag tycker också det är mysigt när jag och min dotter hittar på saker. Bara hon och jag.
Filmen ni såg har jag läst lite om och jag vill gärna se den. Kanske ska jag höra med Lindisen(dotten min, alltså:))
Ha en fin måndag!

Steel City Anna sa...

Hur gjorde du naglarna? Såg komplicerat ut :) Jättesnyggt!

Klara sa...

Västmanländskan.
För filmer? Romantiska komedier.

Monica.
Tack så mycket! Än så länge har jag fått nej från tre stycken, mina tre favoriter.

bettankax.
Tack! :)

Anna.
Jag kan lägga ut en video, eller något annat och förklara hur jag gjorde någon gång. :)

Västmanländskan sa...

Nej, jag menade vilken typ av prao-plats. Man vet ju aldrig om man känner någon som känner någon ...

Klara sa...

Jahaa :D Jag skulle gärna vilja praoa hos någon fotograf :)