lördag 5 november 2011

award



När man har fått den här utmärkelsen är det tänkt att man ska göra det här:

1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen.
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!


Tack så mycket för awarden, Monica!

Det är svårt att välja bloggarna.
Det finns så jättemånga som jag tycker om.

Men here it goes!

Först och främst mamma. Hon är den som inspirerar mig.
Det var hon som fick mig att börja blogga. Hon är en jättebra
förebild, och hennes blogg är bara jättefin. Hon skriver inte
långa meningar, men orden hon väljer, dem väljer hon med omsorg.

Sedan måste jag välja moster Åsa. Hennes blogg har jag följt
sedan den startades. Jag har tyckt om att kunna följa hennes
blogg när vi har bott så långt bort från varandra. Hon är helt
enkelt värd ett pris.

Jag vill också ge en award till Agnes och Lovisa.
Deras bloggar började jag följa eftersom jag ville hålla
kontakten med dem när jag flyttade från Portugal
till USA. Bloggarna är jättefina, de är riktigta
fashionistas båda två.

Slutligen vill jag ge Felicia en award. Hon tar så otroligt
fina bilder. Det finns en sådan skärpa och djup i bilderna.
Jag inspireras av henne, och vem vill inte kunna fota som hon?

3 kommentarer:

Felicia Johansson sa...

Nej vad snällt!! Så glad jag blir, tack så mycket :D

Lovisa sa...

Åh tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir! :D Kram ♥

anna of sweden sa...

Så fint! Tack!