söndag 25 december 2011

mina julklappar 2011 ♥

Mysig halsduk från mamma och pappa.
Söt stickad tröja från mamma och pappa.
Tre Abercrombie tröjor från mamma och pappa.
USA converse från mamma och pappa!! ♥
Juicy Couture body lotion från mamma och pappa. Sniff sniff.
Triwa klocka från mamma och pappa.
"K" från mamma och pappa.
Två böcker och en serie (som var jättepopulär i USA) från mamma och pappa.
Två tidningar från mamma och pappa.
Supermysiga vantar från tvillingen.
Crackle nagelack samt tåseparerare från storebrorsan.
Choklad, halsband och 300 kronor från MoM.
Prydnadstomtemor och ett Allsång på Skansen spel från Kusinerna S.
Jättefin kokbok och 150 kronor från farmor och farfar.

Så himla fina OPI nagellack från mamma och pappa! ♥ "Designer ... De Better" (det champagnefärgade) är helt fantastiskt.

Tack så mycket för allt!

Jag hoppas att alla hade en underbar jul,
som för övrigt inte är slut än.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Gillar du Pretty Little Liars?! Jag är helt addicted, bästa serien någonsin! Fina julklappar, förresten :D

Klara sa...

Jag vet inte än, för jag har inte börjat titta på den än. Men många i USA gillade den så jag ville se den ;)