lördag 10 december 2011

redskapsgymnastik

Det är något jag inte tycker om.

I Portugal och USA hade vi inte det.

Jag har aldrig bekantat mig med det.

Men så för några veckor sedan så började
redskapsgymnastiken i skolan.

Så orolig jag var!

För att jag inte skulle våga och för att jag
inte skulle klara det.

Efter mycket om och men vågade jag.

Jag vågade prova.

Jag klarade inte allt - långt därifrån,
men jag vågade.

Med hjälp från kompisarna, förstås.

Och det är jag både stolt och lättad över.

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Men så är det .., så var det när jag började i lilla affären och var skräckslagen för att jag skulle skämma ut mig ,-)

Sen gick det bra.
Tack vare arbetskamrater och mig själv.

Lycka till, Klara!

Anonym sa...

Bra jobbat hjärtat!!
Du kan om du vill!!
P.

eastcoastmom sa...

Intressant, att barn fortfarande har redskapsgymnastik i Sverige...

Tror inte våra barn kommer uppleva det. De hade det inte i USA och inte här i Spanien, i brittisk skola.

(jag gillade aldrig gymnastik i skolan, i Sverige!)

Hälsningar från Madrid